Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Υφασμάτινες καρδιές

Καλησπέρα γειτονάκια! 
 Από οτι βλέπω σιγά σιγά η γειτονιά  βάζει τα γιορτινά της!
Θα προσπαθήσω και εγω φέτος η διακόσμηση του σπιτιού μου να είναι από τα χεράκια μου! 
 Είμαι πολυ χαρούμενη ,γιατι ασχολήθηκα πρωτη φορά με την ραπτομηχανή!!!!
Μετά από χίλια παρακάλια, επιτέλους κατάφερα την μαμά μου να μου δείξει τα βασικά βήματα. 
Με την βοήθεια της ράψαμε πολλες καρδούλες για την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.

Η ιδέα μου ειναι να φαίνονται σαν νιφαδες χιονιου, 
για αυτό επέλεξα και λευκό χρώμα.
Εδω βρισκόμαστε στην κουζίνα και ελπίζω να έχει και συνέχεια ...
LOVE 
Ελπίζω να σας αρέσει!Σας φιλώ!

35 σχόλια:

  1. Ελπίζω να δω απο κοντά την καρδιοβροχή...
    Μαγικό δείχνει!
    Φιλάκια πολλάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορδες οι καρδιες σου!!! Πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!!! Μπράβο!!!!
    Φιλιά!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρωτότυπη διακόσμηση για χριστούγεννα και πάάάάάρα πολύ ωραία!!!!!!!Άντε περιμένουμε και την συνέχεια!!!!!!!Καλές γιορτές λοιπόν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη ιδέα!! Και πως μου αρέσουν οι υφασμάτινες καρδιές... Κι εγώ θέλω να μάθω ραπτομηχανή. Δεν είμαι εντελώς άσχετη, αλλά σίγουρα δεν είμαι καλή. Εσύ τις έκανες πανέμορφες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικές είναι!!! Έτσι όπως κρέμονται από τα κλαδάκια...!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αν μας άρεσε λέει...είναι υπέροχες....μπορώ να τις φανταστώ παντού...πάνω από μια κούνιά, σε ένα πολύφωτο...αυτά που κρέμονται τι κλαδιά είναι;;;; και εγώ πότε θα πείσω την μανούλα μου να μου μάθει ραπτομηχανή;;;;; Andria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ αυτή είναι η πρώτη σου προσπάθεια;; ε τότε δεν χρειάζεσαι άλλα μαθήματα..τέλειες οι καρδούλες σου..και η ιδέα επίσης..φιλάκια και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω καρδουλες!!! Παρα πολυ ομορφες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΘΕΣΗ!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανεμορφη η ιδεα σου !!μπραβο Μαριαννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΠΙΘΑΝΗ ΕΙΚΟΝΑ!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ!ΦΙΛΙΑ Χ 2
    ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν μας αρέσει λέειειειει.... Όνειρο είναι, όλο φινέτσα και μαγεία, χίλια μπράβο
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωωωωωωωωωω!!!φανταστικό έργο!!μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Π α ν έ μ ο ρ φ ο!!! Μπράβο Μαριάννα, πολύ καλή ιδέα, φοβερή εκτέλεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαριάννα μου καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου το βρίσκω καταπληκτικό!!!Οι καρδούλες υπέροχες και μπράβο σου που ασχολήθηκες με τη ραπτομηχανή σου λύνει τα χέρια σε πολλές περιπτώσεις!!Φιλάκια και θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολυ ομορφες οι καρδουλες!μπραβο !φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημερα!Χαιρομαι που σας αρεσει! Πραγματικα ειναι πολυ ευκολο να τις φτιάξεις γιατι δεν τις γύρισα.
    Τα κλαδια ειναι αγοραστα και φαίνονται σαν χιονισμενα, αλλα πιστευω και απλα κλαδια να ειχα κανουν μια χαρα την δουλια τους! ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα τι όμορφες που είναι!!! Χιονένιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mε υποδέχεσαι με μια πανέμορφη δημιουργία! Είναι σαν αληθινές οι χιονονιφάδες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι συγκλονιστικές....Καταπληκτική ιδεά!!! Λατρεύω την σκέψη του να φαίνονται σαν νιφάδες...κάτασπρες και πανέμορφες.Υπέροχο το αποτέλεσμα με τα κλαδιά.Μπράβο Μαριάννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφες οι λευκές καρδούλες!!Όντως μοιάζουν με χιονάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς σε βρίσκω συνονόματη !!!!! Πανέμορφες οι καρδούλες σου!! Εντυπωσιακό το πρώτο σου έργο στην ραπτομηχανή !!! Περιμένουμε την συνέχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Mαριάννα μου καλημέρα! Εντυποπωσιάστηκα από τις καρδούλες!!! Και για πρώτο έργο στην ραπτομηχανή είναι φανταστικό! Περιμένουμε και τα επόμενα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχες!!!!!!!Μπράβο σας!!!!!!!!!
    Μαριάννα μου στείλε μου τη διευθυνσή σου!!!
    Φιλιά...καλό Σαβ/κο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΙΔΕΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι φανταστικές δημιουργίες είναι αυτές??!!Καταπληκτική σύνθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κάθε φορά μας εκπλήσεις ευχάριστα!!!Πολύ όμορφη διακοσμητική ιδέα!!!Υπέροχη παρουσίαση!Μπράβοοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφες!! Είσαι πολύ τυχερή που έχεις τη μανούλα σου δίπλα σου και μπορεί να σου δείξει πώς να χειρίζεσαι τη ραπτομηχανή!! Περιμένουμε κι άλλες δημιουργίες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είναι καταπληκτικές :) Μπράβο σου!!
    Σ'ευχαριστώ και για το follow, ανταποδίδω γλυκιά μου.

    Φιλιά
    Claire

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Oτι και να πω ειναι λιγο.Επειδη ειχα την τυχη να τις δω live συγκλωνιστικα.Οτι εχεις φτιαξει ειναι τελειο απο πηλο μεχρι τα μπισκοτοσπιτακια,τα δε ταρανδακια κοριτσια αστο ,επισης και τα χαρουμενα ανθρωπακια ειναι πολυ ομωρφα.Αμα πιανει το χερι σου.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή