Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Κοπέλα με μπαλόνι

Μετά απ τον χαμό που προκάλεσε η αγαπημένη μας Ρένα ,  κατάφερα  να φτιάξω και εγώ επιτέλους το κοριτσάκι με το μπαλόνι!!! 
Πριν ξεκινήσω σχεδίασα αυτο που είχα στο μυαλό μου  σε ενα χαρτί  σαν πατρόν και σιγα σιγά με κρεμάστρες, πένσα , σύρμα για χειροτεχνίες, συρμα φούξια και πράσινο , πήρε μορφή το κοριτσάκι μου!!
Για τα  ματάκια της έβαλα κουμπιά, τα δε μαλάκια τα προτίμησα σγουρα! 
Και μην νομίζεται οτι είναι μικρη ! 
ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Κορίτσαρος 55 πόντους υψος!!!
Δηλαδή με παίδεψε πολύ!!!




Χάθηκα απο την γειτονιά γιατι δεν είχα internet. Μιλάμε για μεγάλη εξάρτηση!
Βέβαια δεν μπορούσα να αντισταθώ , πήγαινα σε φιλικά σπιτια για καφέ και αμέριμνη σερφάριζα οσο μου το επέτρεπαν οι συνθήκες!
Ελπίζω να είστε ολες καλά! 
Σας φιλώ!!!


51 σχόλια:

  1. Καλως σε βρηκα Μαριαννα...

    Το κοριτσακι σου ειναι εκπληκτικο μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελικα αυτη η κρεμαστρα ειναι αφορμη για ιδεες και δουλευει πολυ η φαντασια βλεπω σε ολα τα μπλογκ.μπραβο σου,ειναι αξιοθαυμαστη η δουλεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ!!!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΡΕΝΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕ ΟΛΕΣ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θεα η η συρματοκουκλίτσα! απο τις ωραιότερες κατασκευες του "τσουνάμι κρεμαστρας" που προκαλεσε η Ρένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπέροχοοοοοοοοοοοοοοο!!μπράβοοοοοοοοοοοοο!μικρή μου!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάννα μου τι ωραίο το κοριτσάκι σου!!!
    Αλήθεια πως την λένε?!
    ..Κρεμαστρούλα?..Συρματένια?..χιχι..Πολύ δουλειά έχει!!Σε φιλώ!!Καλό βράδυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. EEEE, εσυ βρήκες την υγειά σου με το σύρμα.
    Βρέθηκες στο στοιχείο σου και μεγαλούργησες!!!
    Παιδεύτηκες πολύ φαντάζομαι,αλλά πραγματικά είναι απίστευτη μεταμόρφωση.
    Φιλάκια πολλά
    Υ.Γ. Πότε για καφέ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το συγκαταλεγω σε μια αποτις πιο πετυχημενες κατασκευες αυτης της προσκλησης -προκλησης!!!
    Συμφωνει και η Μαρια(την εχω στα αυτια που χαχαχαχα)Μπραβο Μαριαννα!!!!!!
    φιλια πολλα Χ2 MISIRLOU K MARIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έλα βρε Μαριάννα που είσαι? Μας ΄έλειψες,ΠΟΛΎ!
    Η κατασκευή σου είναι όλα τα λεφτά !
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαριάννα καλώς σε βρήκα! Είναι τέλεια η "κοπέλα με το μπαλόνι"..Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Μαριάννα μου..τέλεια η κούκλα σου..καλή επιτυχία σου εύχομαι..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απίστευτο. Τέτοια μεταμόρφωση η κρεμάστρα... Τέλεια είναι μπράβο Μαριάννα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά κανένας δεν θα μπορούσε να φανταστεί πόσα πράγματα μπορούμε να κάνουμε με μια κρεμάστρα. Η κοπελιά σου είναι φανταστική!!!! Πρωτότυπη!! Τέλεια!! Μου αρέσει πολύ!!! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ειναι τελεια!!!τοσο γλυκουλα! μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κουκλάρα η κούκλα σου!!!!!Εξαιρετική!!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φανταστική! φαίνεται η δουλειά που έχει...κουράστηκα και μονο που ειδα τοσο σύρμα.. χαχαα Μπράβο Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κορίτσια καλημέρα!!!Χαιρομαι που σας αρεσε!Πραγματικα με παιδεψε λιγο , γιατι ηθελα να την κανω και μεγάλη! ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΓΑ γυρω γυρω απ το καλούπι της κρεμάστρας το πιο ψιλο συρμα!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχουτην....τι γλυκεια που ειναι!!!!!Μου αρεσει πολυ πολυ πολυ....τι φαντασια ειναι αυτη Μαριαννα μου???Μπραβοοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ!!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!
    ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΖΩ ΑΜΕΣΩΣ!!!!

    http://diaheiros.blogspot.com/2011/11/blog-post_09.html

    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ;! Είναι τέλεια! Και φτιαγμένη από κρεμάστρα; Τι να πω, έκανες φοβε΄ρη δολειά! Μπράβο σου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλέ έχουμε τα ίδια μαλλιά! Χα,χα!
    Μαριάννα μου έδωσες ρέστα, απίστευτη μεταμόρφωση! Φαντάζομαι ποσο κοπο θέλει για να γίνει και πόση υπομονή, αλλά σίγουρα αξίζει!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι όμορφο που είναι !!!! Καλα εγραψες!!! Μπράβο!!! Καλημέρα είπα??? Καλημέρα!!!!
    Ενθουσιαστικα μολις το ίδα μ'άρεσε πολύ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάρα μα πάρα πολύ όμορφη ιδέα!!!!! Μπράβο !!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι υπέροχο!! Καταπληκτική ιδέα.Νομίζω πωες είναι το ωραιότερο αποτέλεσμα από τις κρεμάστρες που έχω δει ως τώρα!!! Τρομερό.Πολύ δημιουργική σκέψη...Μου αρέσουν ο λεπτομέρειες με το κολιέ και τα χρώματα και τα κουμπάκια για μάτια...πολύ τρυφερό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλα τι να πω ειναι τελεια!!Μου αρεσει παρα πολυ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ααααα είναι απίθανη!!! Εκτός από την τέλεια ιδέα, μιλάμε και για την τέλεια υλοποίηση....Αψεγάδιαστη και προσεγμένη σε κάθε παραμικρή λεπτομέρεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!! Τα συγχαρητήριά μου ολόψυχα!!!! Καλό Σ.Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εκπληκτικο το κοριτσακι!!!! υπεροχη κατασκευη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
    Πιστεύω να ακούστηκε μέχρι την Ζάκυνθο το επιφώνημά μου!!!Μαριανννάκι μου τρομερή κατασκευή!!!!Μπράβο!!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σούπερ!!! Που τα σκεφτόσαστε όλα αυτά;;; Κάτι πρέπει να εμπνευστώ και εγώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΣΟΥ!!!!ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΠΑΛΙ!!!ΑΝΤΕ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ.ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχη η κουκλίτσα σου συνονόματη !!!! Και πόση δουλειά !! Μπράβο ! Σου αξίζουν τα συγχαρητήρια όλων μας ! Πέρνα κι από εμένα κάποια φορά ! Θα χαρώ πολύ ! Καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μ'αρέσει...Πολύ κιόλας!Είναι φανταστικό!Δεν ξέρω πώς αλλιώς να στο πω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μα έγινε φοβερό!! Μπράβο, καταπληκτική ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καταπληκτική κατασκευή!!!Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πωπω πολύ δουλειά,είναι όμως φανταστικό το κοριτσάκι οπότε χαλάλι η δουλειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μπράβο Μαριάννα!!Πολύ εντυπωσιακή η κοπέλα!!Χαρά στο κουράγιο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Είναι καταπληκτική η ιδέα σου!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. μπραβο βρε μαριαννα!!!!φανταστικο το κοριτσακι σου!μου αρεσε κ η λεπτομερια με το κολιε απο περλες!!!!!συνεχισε να μας εντυπωσιαζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πνέμορφη η κοπελίτσα! Σε μικρότερο μέγεθος, άνετα φοριόταν σε καρφίτσα! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το λάτρεψα το κοριτσάκι σου!!!! Είναι ονειρεμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτό με το σύρμα πάντως βρε παιδί μου...το 'χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μαριάννα μου , πολύ έξυπνη κατασκευή!μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τέλεια η κατασκευή!! Μπράβο σου!! Καλή εβδομάδα!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Κοριτσια σας ευχαριστω πολυ και χαιρομαι που σας αρεσε! Τωρα αυτο το κορίτσι μου ζητάει την παρεα της !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ααααααααααα!! Είναι κούκλα!! Δε σε πειράζει αν μελλοντικά δανειστώ την ιδέα σου, έτσι;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ομορφη και επίκαιρη... γιατι μοιάζει με την κοπελια στην ταινία Χριστουγεννιάτικος Εφιάλτης...
    Να φτιάξεις και τον σύντροφό της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή