Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Καρδιές από fimo

Καλησπέρα στην όμορφη γειτονιά!!! 
Έλαβα μια στεναχώρια  με αυτές τις τρέλες που μας έκανε ο μπλόγκερ. 
Νόμιζα οτι έπαθα το ίδιο με την Μαρία και την Misirlou
Ευτυχώς ολα καλά για όλοι την γειτονιά ,
αν και από οτι διάβασα πολλες έχασαν σχόλια όπως και εγώ!
Λοιπόν........

Μια καρδούλα με μικρά λουλουδάκια

Άλλη μια καρδούλα . Εχω μια μικρη αδυναμία στις καρδούλες!

Και ενα χωρίς καρδούλα
Φτιαγμένα με πολυμερικό πηλό.
Σας φιλώ! Εύχομαι  σε ολους μας μια υπέροχη εβδομάδα!

47 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!!!! Πολύ ωραίες οι καρδούλες σου!!! και το μενταγιόν!!! Καλή βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριάννα γλυκύτατες οι καρδούλες σου!! και σούπερ καλοκαιρινό το στρογγυλό!!!!! τέλεια!!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα Μαριάννα!Τέλειες οι καρδούλες σου και με πολύ όμορφα καλοκαιρινά χρώμματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ανοιξιάτικη και αγαπισιάρικη ατμόσφαιρα στη γειτονιά μας! όλα όμορφα! φιλάκια! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα!
    πολύ όμορφα όλα!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφες καλοκαιρινες δημιουργιες!!!!Μ αρεσε ιδιαιτερα το τελευταιο....υπεροχοι χρωματικοι συνδιασμοι!!!
    Οσο για το μπλογκ σου ....αν κανεις back up καθε 1-2 βδομαδες ολα θα ειναι οκ!!!!φιλια πολλααααααΧ2!!!και να εχεις μια ομορφη και ξεκουραστη εβδομαδα!ολεεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριάννα μου, πανέμορφα!!! Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου κόλλησα τον πηλό, όπως λες!!! Χιχι!!! Είναι τόσο καλόγουστα όλα!!!! Ειδικά το τελευταίο είναι τόσο πρωτότυπο και καλοκαιρινό που το λάτρεψα! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ομορφες οι καρδούλες σου έχουν κάτι το ιδιαίτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΔΟΥΛΕΜΕΝΕΣ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφα σχήματα, όμορφα χρώματα, καλοκαιρινά, αισιόδοξα, ερωτικά. Εύγε!

    Χαίρομαι που βρεθήκαμε.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα όλα!
    Ειδικά η πρώτη καρδούλα μοιάζει σα να είναι βότσαλο! Ασε που μυρίζουν καλοκαίρι!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα!!! Είναι πάρα πολύ όμορφα (ειδικά οι καρδούλες)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαριάννα μου,είναι πολύ όμορφα και άκρως καλοκαιρινά!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρια μου, σε ευχαριστω!
    Καλή εβδομάδα και σε σενα!

    Ιωαννα evans καλοκαιρινά άλλο τίποτα!

    Ελενη μου καλως ηρθες! Σε ευχαριστω !

    Ιωαννα μου ολοι η γειτονιά σε καλοκαιρινή διάθεση

    Χριστινάκι σε ευχαριστώ!!!

    Κοριτσια Χ2 απο ξεκούραση αλλο τίποτα!

    λΕλενη μου εσυ είσαι η αιτία .... κανόνισε να κολλήσω και με το υγρό γυαλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Μαριάννα!!!!Πάρα πολύ όμορφα σχέδια και χρώματα!!!!Καλή βδομάδα!!!!!!!!kisses!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γεια σου μαριαννα πολυ καλοκαιρινα χρωματα χαρουμενα !!μπραβο σου!!!οι καρδουλες ολα τα λεφτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χαίρεται χαίρεται!πανέμορφα κοσμηματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αναστασια μου ευχαριστω καλη εβδομαδα!

    Κατια μου σε ευχαριστώ! Προσπαθώ να σου γράψω σχολιο για ολα αυτα τα υπεροχα που φτιάχνεις....αλλα τιποτα!

    Γεωργία μου χαίρομαι που σου αρέσουν!!

    Μagdalene μου, τα επτανησια φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο Μαριάννα μου!!Υπέροχα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατάλαβες τώρα γιατί ταιριάξαμε και γιατί χαρήκαμε για την γνωριμία;;;; Εχουμε κοινό παρανομαστή! ΤΕΛΕΙΕΣ!
    Θα τα πούμε σύντομα...θα ρθουμε με την Βιολέτα don't worry!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Nemecis σε ευχαριστώ!!
    romance-of-roses καλως ηρθες!
    kitchenStories σε ευχαριστω πολυ για τα γλυκα σου λογια!
    Ρενακι μου ευχαριστω!
    Νικη εχεις δικιο!
    lourdi μου περαστικουλια σου!
    Showgirl σε ευχαριστω!
    Μελινα μου ... καλοκαιράκι!!
    Ειρηνη μου ευχαριστώ!!
    Χαρα μου, τωρα εξηγούνται όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αχ κ γω το ιδιο ειχα παθει!παει λεω το σπιτακι μου!ολα καλα τωρα!!πολυ ομορφες οι καρδιες απο φιμο!!καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα στην όμορφη Ζάκυνθο. Πολύ ωραία όλα. Μου άρεσε η πρώτη καρδούλα, θυμίζει πέτρα η υφή της και μου άρεσαν πολύ και τα τριανταφυλλάκια της. Φοβερό όμως το τελευταίο το στρογγυλό που μοιάζει με γλειφιτζούρι, φοβερά χρώματα, άκρως καλοκαιρινά. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γλυκά και χρωματιστά, όμοια με ζαχαρωτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή μας βδομάδα...Και τα τρία έχουν την χάρη τους...Όσο για τα χρώματα,άκρως καλοκαιρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφες oi καρδούλες! Κορίτσια όλες εσείς που ασχολείστε με κατασκευές μπορείτε να μου πείτε που θα βρω μικρούς ηλίανθους(στυλ αποξηραμένο) για να στολίσω τις μπομπονιέρες γάμου μου;
    mail: vanmarkop@yahoo.gr

    Ευχαριστώ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι υπέροχες και έχουν έναν ρομαντισμό!!!
    Καλή εβδομάδα καλή μου!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανέμορφα με πολύ ωραία χρώματα μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ γλυκούλια είναι!!!Καλή εβδομάδα...φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρωματιστά και γλυκά, όμοια με ζαχαρωτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γλυκιές καρδούλες, γλυκιές στιγμές, όμορφο καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καλοκαιρινα χρωματα!!! υπεροχες δημιουργιες!!!
    φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαρινάκι μου υπέροχη δουλεία έκανες για άλλη μία φορά!!! Είναι όλα τόσο καλοκαιρινά και το άσπρο γαλάζιο μου θυμίζει νησάκι , καλή εβδομάδα να έχεις φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πανέμορφα Μαριάννα μου! Ειδικά οι καρδιές, τέλειες, μοιάζουν με βότσαλα!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αααα υπέροχα και αυτά!!! Συναγωνίζονται ισάξια αυτά που μου έστειλες χαχα... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είναι πάρα πολύ όμορφα και συνδιάζεις πολύ γλυκά και πρόσχαρα χρώματα! Μπράβο Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Euxaristw para polu...! Oi dimiourgies sas einai fantastikes. Ama vrw xrono 8a arxisw kai egw na asxoloumai me pilo kai autosxedia kosmimata.! kali sunexeia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. πολυ όμορφες....καλο ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα! Τι ωραίο υλικό ο πολυμερικός πυλός! Φανάτισα να έχεις! Όπως εσύ δηλαδή! Πολύ όμορφα είναι! Δυστυχώς και εγώ έχασα σχόλια αλλά φαίνεται όλα να επανήλθαν στα φυσιολογικά τους! Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χαρούμενες και χαριτωμένες οι καρδούλες σου!! Εύχομαι και η δική σου καρδιά να ΄ναι πάντα έτσι χαρούμενη και ανθισμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Poly omorfes oi dhmiourgies! Eidika to teleytaio pou einai san glifitzouraki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μαριάννα μου υπέροχες οι καρδούλες και ο κύκλος! Πολύ κομψά και φοβερή λεπτοδουλειά! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή