Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

κοσμήματα με βελόνακι.

                                         KΑΛΗΣΠΕΡΑ στην όμορφη γείτονια.
                                         Χάθηκα τελείως απο αυτην την γλυκιά παρέα.
                                         Οταν έχεις ομώς μικρό παιδάκι ....τα λόγια ειναι περιττά.
                                         Και όταν έχεις λιγο ελεύθερο χρόνο ολο και κατι θα φτιάξεις!!!!!!

Για  το λαιμό με ολές τις αποχρώσεις του μπλέ!!


η κοσμηματοθήκη της γιαγιά με βραχιόλια απο βελόνακι και κορδόνι.



ελπιζω να είστε ολές καλα!
Και να μπόρω να σας παρακολούθω περισσότερο!!
φιλια.


5 σχόλια:

  1. Βρε! Βρε! Σαν τα χιόνια!!
    Καλώς σε ξαναβρίσκουμε, κούκλα!!!
    Μας έλειψες!!!
    Μας υποδέχτηκες όμως με πολύ όμορφα πραγματάκια!!! Α, ας το παραδεχτούμε!!!
    ;-)
    Φιλάκια αμέτρητα! Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικα σαν τα χιονια!!!!!!!!
      σε ευχαριστω για τα ομορφα λογια σου!!!
      Και σε μενα μου λειψατε!!!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα Μαριάννα μου...ειδικά το πρώτο κολιέ...αλλά και το δεύτερο..αχ σταματάω..χαχα!!!!
    Όλες χανόμαστε που και που...αλλά ξαναγυρίζουμε ;)!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελενάκι μου σε ευχαριστω!!! εγω χαθηκα..... για τα καλα!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Τι καλά που είναι? Το αγαπημένο μου είναι το τελευταίο! Πολύ τα απόλαυσα! Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή