Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Ροζ καρδιές

Γιορτή των ερωτευμένων σήμερα !!
Χρόνια πολλά σε όλους μας !!
Αν και είμαι κατά αυτής της εμπορικής γιορτής ,
ποτέ δεν θα έλεγα όχι για κατι χειροποίητο!!!
Σίγουρα δεν περιμένω να γιορτάσω αυτή την μέρα!
Γιορτή είναι κάθε μέρα!


Καρδιές  απο πηλό που μπορούν να κρεμαστούν στο δωμάτιό μας!
η να ομορφύνουν τα βαζάκια μας!!!




καρδιά από  πηλό
Με αυτές τις καρδουλες συμμετέχω στην γλυκιά νεραιδουλα μας
Τι καρδιές και εγώ απέξω ....δεν πάει!!!!

Μια εύκολη κατασκευή, 
Ελπίζω να σας αρέσει! 
Φιλιαααααααα!!!

28 σχόλια:

  1. Είναι τόσο γλυκές! και ναι, γιορτάζουμε κάθε μέρα κι αυτές οι κρεμαστές διακοσμητικές καρδιές στο υπενθυμίζουν καθημερινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφες και πολυ ρομαντικες..καλη επιτυχια..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφες καρδούλες!καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όποια και να είναι η αφορμή για χειροτεχνεία,είναι καλή!Χρόνια μας πολλά λοιπόν!!!Οι καρδούλες είναι πολύ όμορφες!!Εμάς μας αρέσει και το βαζάκι με τους φελλούς!!χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. The hunger for love is much more difficult to remove than the hunger for bread. ~Mother Teresa

    Happy Valentine's Day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οι καρδουλες μας!!!!
    by artemis+maria+marianna!
    με συγκινεις ξαδελφη τις εκανες παρα πολυ ομορφες!!!!
    μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παντα μου άρεσαν οι καρδούλες!!!!<Οι δικές σου είναι γλύκα και πολύ girly!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίες!!Δίκιο έχεις,όταν πρόκειται για κατασκεύη δεν χρειάζεται να υπάρχει συγκεκριμένος λόγος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ! Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΖΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΕΛΟΥΣ ....ΤΕΛΕΙΑ!ΚΑΙ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΚΙ Η ΜΑΥΡΗ ΔΑΝΤΕΛΑ!ΧΑ ΧΑ ΦΙΛΙΑ~!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειες καρδούλες!! τέλειο ροζ!! Φιλάκια Μαριάννα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ροζ καρδιές Μαριανάκι μου!!! Χρόνια πολλά και γεμάτα από αγάπη!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα λατρεύω τα μικρά σου υπέροχα δημιουργήματα...είναι μέσα στη γλύκα!!! Τα λατρεύω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαριάννα μου, είναι καταπληκτικές οι καρδούλες σου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαριάννα είναι υπέροχες οι καρδούλες σου.!!!!!!!Μπράβο σου κορίτσι.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ συμμαθήτρια για το ενθαρρυντικό σου σχόλιο!!! Χαίρομαι πολύ που σου φαίνεται όμορφη όπως κι εμένα, παρ''ολα τα ψεγάδια της!!! Ανυπομονώ να ακούσω κι εγώ σχόλια της Δασκάλας μας!!!!
    Μου αρέσουν πολύ οι πήλινες καρδιές σου!!!! Ειδικά επάνω στα γυάλινα βαζάκια!!! Έχεις τόση έμπνευση!!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό καρδιάς της Ρόζ μας Ονειρεύτριας!!!!
    Να είσαι καλάααα!!! Πολλά φιλάκια στην μαγική Ζάκυνθο!!!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πάρα πολύ γλυκές και αγαπησιάρικες!!!!!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες οι καρδούλες σου. Ελπίζω να πέρασες ωραία χτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ ωραιες οι καρδιες σου καλη επιτυχια.Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαριαννάκι μου γλυκό, σου έχω βραβειάκι!!! Φιλιά και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΑΝΤΕΛΙΤΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!
    ΦΙΛΙΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πανεμορφες μαριαννα μου! σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πολύ όμορφες καρδούλες! σαν μπισκοτάκια είναι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ομορφες οι καρδουλες σου, γεματες αγαπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πολυ πολυ ομορφες και γλυκες... και οχι μονο οι καρδουλες αλλα και οι υπολοιπες δημιουργιες σου!!! και φυσικα, το Blog σου μολις απεκτησε ενα νεο μελος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφες οι καρδούλες σου Μαριάννα, αυτή με την δαντελίτσα μου άρεσε ιδιαίτερα!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή